Pjatten, den er go' xD
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Pjatten, den er go' xD

En side for alle, med alle former for smag og behag xp sidens motto: kun fantasien sætter grænser
 
ForumforsideGalleriNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Apr 13, 2023 5:59 am
Seneste emner
» Tænksom...?
Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 7:45 pm af Carilyn

» New york - gråd i parken.
Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 12:08 pm af johhny09

» Fangoria skoven
Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 20, 2009 6:48 pm af johhny09

» Den sorte ravns forbandelse - Skoven
Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 12:24 am af Anthony

» Grækenland - Olympia Bjerget
Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:18 pm af Anthony

» Quiet spring in the wood
Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:06 am af Anthony

» Pandora - Drage Bjerget.
Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:58 am af Anthony

» Naruto world - På hjemmebane
Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:33 pm af Anthony

» Et lille digt ^^
Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 2:19 pm af Katherin


 

 Den sorte ravns forbandelse - Skoven

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Anthony
Dragemenneske
Dragemenneske
Anthony


Navn : Anthony...
Irl køn : Hankøn
url køn : Mand Url alder : Ligner en på 17...
Antal indlæg : 178
Points : 183
Art : Drage Menneske...

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:43 am

"Det kunne ha været sjovt" sagde han og smilte bare til hende.
Tanken skræmte ham lidt, men ellers var han ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Rosetta

Rosetta


Navn : Minidali af Dariva
Irl køn : Hunkøn
url køn : Kvinde Url alder : 15
Antal indlæg : 70
Points : 72
Art : Elver

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:46 am

Hun begyndte at griner da hun havde forstået hvad han havde tænkt. "Det ville nok helder ikke være sjovt at blive nedlagt af en pige." gav hun ham ret, "spichelt ikke en der er lige så gammel som en, så burde du jo have en fordel." hun så op på ham, "er du ikke 15?" spurgte hun ud fra hendes antagelse.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Dragemenneske
Dragemenneske
Anthony


Navn : Anthony...
Irl køn : Hankøn
url køn : Mand Url alder : Ligner en på 17...
Antal indlæg : 178
Points : 183
Art : Drage Menneske...

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:48 am

"Nix" sagde han og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Rosetta

Rosetta


Navn : Minidali af Dariva
Irl køn : Hunkøn
url køn : Kvinde Url alder : 15
Antal indlæg : 70
Points : 72
Art : Elver

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:52 am

Hun så undrende op på ham, "hvor gammel er du så?" spurgte hun, og bemærkede pludselig hvor stille skoven var blevet efter hun mødte Tony. Det var lige som om dyrene var flygtet over hals og hoved, på grund af den person, eller det væsen der sad ved siden af hende. Hun tænkte lidt over det, nej hans hensigter havde helt klart været gode da hun mødte mam, eller var de? måske havde hun set forkert? måske var det et ekstra dyk ind i hans hoved verd? alt det sad hun og tænkte, og hun bemærkede ikke at solen pludselig forsvandt bag en sky.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Dragemenneske
Dragemenneske
Anthony


Navn : Anthony...
Irl køn : Hankøn
url køn : Mand Url alder : Ligner en på 17...
Antal indlæg : 178
Points : 183
Art : Drage Menneske...

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:57 am

"Ca. 500 år, men jeg sidder fast i 17 års alderen" sagde han lidt tænkende.
Hele hans historie lå godt gemt væk i hans hovede og han grinte hurtigt til hende.
Tænderene var rageknive skarpe.
Tilbage til toppen Go down
Rosetta

Rosetta


Navn : Minidali af Dariva
Irl køn : Hunkøn
url køn : Kvinde Url alder : 15
Antal indlæg : 70
Points : 72
Art : Elver

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:58 am

Hun bemærkede tænderne og så ham i øjnene. "sidder fast?" sagde hun spørgende, "og hvorfor han jeg ikke læse svaret i dine tanker?"
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Dragemenneske
Dragemenneske
Anthony


Navn : Anthony...
Irl køn : Hankøn
url køn : Mand Url alder : Ligner en på 17...
Antal indlæg : 178
Points : 183
Art : Drage Menneske...

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 1:01 am

"Dragemuren" sagde han og kiggede på hende.
"Det er grunden til at du ikke kan læse mine tanker" Forklarede han hende enkelt.
"Og jeg er det sidste levende dragemenneske og er derfor udødelig indtil arten er udbredt i verden igen" svarede han på hendes første spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Rosetta

Rosetta


Navn : Minidali af Dariva
Irl køn : Hunkøn
url køn : Kvinde Url alder : 15
Antal indlæg : 70
Points : 72
Art : Elver

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 1:04 am

Hun nikkede, hun kende alt til forpligtelser over for sin art. Hun så så igen op i hans grå øjne, "Så du vil altså blive ældre og dø når din art er udbrædt?" spurgte hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Dragemenneske
Dragemenneske
Anthony


Navn : Anthony...
Irl køn : Hankøn
url køn : Mand Url alder : Ligner en på 17...
Antal indlæg : 178
Points : 183
Art : Drage Menneske...

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 1:06 am

"Ja... Efter normal drage livscyklus" sagde han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Rosetta

Rosetta


Navn : Minidali af Dariva
Irl køn : Hunkøn
url køn : Kvinde Url alder : 15
Antal indlæg : 70
Points : 72
Art : Elver

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 1:08 am

Hun smilte igen, "men der vil nok aligevel gå lang tid," sagde hun så, "jeg mener- når du begynder at vokse igen så er din krop vel ikke 700? den vil vel forsætte fra 17 år og frem?"
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Dragemenneske
Dragemenneske
Anthony


Navn : Anthony...
Irl køn : Hankøn
url køn : Mand Url alder : Ligner en på 17...
Antal indlæg : 178
Points : 183
Art : Drage Menneske...

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 1:10 am

"Jep" sagde han og grinte lidt.
"Men det blir et kedeligt liv" sagde han og kiggede så på himlen.
*Jeg ville sgu gerne have set den by* tænkte han lidt skuffet.
Tilbage til toppen Go down
Rosetta

Rosetta


Navn : Minidali af Dariva
Irl køn : Hunkøn
url køn : Kvinde Url alder : 15
Antal indlæg : 70
Points : 72
Art : Elver

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:09 pm

Hun smilte, "der det da sjovere at være alene?" spurgte hun, og vibræede igen lét med ørene. "Den er ikke noget særligt-" sagde hun, men fortrød så, "Altså fremede syntes det og bliver vildt inponeret når de ser vores by, men jeg er vokset op der, det er ubehaligt at alle stire sådan på én når man går forbi." Hun sukkede, "det er meget mere behaligt at sidde og snakke med dig, du aner jo ikke hvem jeg er." siger hun, og ler glad.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Dragemenneske
Dragemenneske
Anthony


Navn : Anthony...
Irl køn : Hankøn
url køn : Mand Url alder : Ligner en på 17...
Antal indlæg : 178
Points : 183
Art : Drage Menneske...

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:58 pm

"Så fordi jeg ikke kender dig, så er det rart at snakke med mig?" Spurgte han lidt forvirret over det.
Hun var nu en smule lidt forvirrende at snakke med, men ellers så var hun behagelid at tale med.
Tilbage til toppen Go down
Rosetta

Rosetta


Navn : Minidali af Dariva
Irl køn : Hunkøn
url køn : Kvinde Url alder : 15
Antal indlæg : 70
Points : 72
Art : Elver

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 6:53 pm

Hun smilte og nikkede, "der hjemme er alle erbødige, og bukker og skraber, og alle i gaderne glor," sagde hun, lidt iriteret over minderne. "Det behøves de da ikke bare fordi jeg er prinsesse?" siger hun iriteret. "og måske fordi at jeg har kræfter som aldirig er set så kraftfule i vores face før." tildføjede hun.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Dragemenneske
Dragemenneske
Anthony


Navn : Anthony...
Irl køn : Hankøn
url køn : Mand Url alder : Ligner en på 17...
Antal indlæg : 178
Points : 183
Art : Drage Menneske...

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 7:04 pm

"Sådan VAR det ikke i vores by..." sagde jam og kiggede på hende.
"Der skulle man kun være ærbødig i Templet" Forklarede han hende og huskede tilbage på hvordan alle var ligeglade ude i byen, men i templet var det som små slaver.
Tilbage til toppen Go down
Rosetta

Rosetta


Navn : Minidali af Dariva
Irl køn : Hunkøn
url køn : Kvinde Url alder : 15
Antal indlæg : 70
Points : 72
Art : Elver

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 7:07 pm

Hun så undrende på ham, "hvad mener du?" spurgte hun undrende, "Ikke i jeres by?"
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Dragemenneske
Dragemenneske
Anthony


Navn : Anthony...
Irl køn : Hankøn
url køn : Mand Url alder : Ligner en på 17...
Antal indlæg : 178
Points : 183
Art : Drage Menneske...

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 7:16 pm

"Dragerne havde deres egen by, men ikke længere" sagde han og smilte stadig til hende.
Tilbage til toppen Go down
Rosetta

Rosetta


Navn : Minidali af Dariva
Irl køn : Hunkøn
url køn : Kvinde Url alder : 15
Antal indlæg : 70
Points : 72
Art : Elver

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeOns Nov 11, 2009 3:57 pm

Minidali kunne ikke lade være, og gengældte hans smil, "Og du tror at det er den by jeg bor i?" sagde hun spørgende, og så stadig på ham.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Dragemenneske
Dragemenneske
Anthony


Navn : Anthony...
Irl køn : Hankøn
url køn : Mand Url alder : Ligner en på 17...
Antal indlæg : 178
Points : 183
Art : Drage Menneske...

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:21 pm

"Nej nej... Jeg ved skam godt du bor et andet sted" sagde han og smlte til hende.
Han lavede et lille grin over hendes tankegang om at en elver skulle bo i Pandemonium... Så ville hun være død.
Tilbage til toppen Go down
Rosetta

Rosetta


Navn : Minidali af Dariva
Irl køn : Hunkøn
url køn : Kvinde Url alder : 15
Antal indlæg : 70
Points : 72
Art : Elver

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:30 pm

Minidali begyndte at le da hun hørte hans tanker. "Jeg tror nu nok jeg vil overleve længe nok til at slippe ud af byen." Hun grinede, og blinkede. "Jeg har store magiske evner, og jeg kan fint bruge min bue og dolk til fulde, det vil nok være dumt at tvivle på!"
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Dragemenneske
Dragemenneske
Anthony


Navn : Anthony...
Irl køn : Hankøn
url køn : Mand Url alder : Ligner en på 17...
Antal indlæg : 178
Points : 183
Art : Drage Menneske...

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:35 pm

"Jeg tvivlede skam ikke, men det er den stærkeste magi Der findes" Sagde han og kiggede på hende med et hævede øjenbryn.
"Hcis du træder ind, uden en drage som ledsager, besvimer du, skåret op og ligger så og rådner nedi hullerne" sagde han og lavede et hurtigt ryst på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Rosetta

Rosetta


Navn : Minidali af Dariva
Irl køn : Hunkøn
url køn : Kvinde Url alder : 15
Antal indlæg : 70
Points : 72
Art : Elver

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:45 pm

Hun smilede, "Jammen så er det jo heldigt at jeg ikke er der..." sagde hun. "Jeg tor ikke jeg ville kunne finde en drage som ledsager..." Hun trak eftertænkt somt et blad ud af håret som havde sadt sig fast i hendes hår.
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Dragemenneske
Dragemenneske
Anthony


Navn : Anthony...
Irl køn : Hankøn
url køn : Mand Url alder : Ligner en på 17...
Antal indlæg : 178
Points : 183
Art : Drage Menneske...

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:48 pm

"Jeg er en drage" sagde han bare for at huske hende på at han stadig var her.
Tilbage til toppen Go down
Rosetta

Rosetta


Navn : Minidali af Dariva
Irl køn : Hunkøn
url køn : Kvinde Url alder : 15
Antal indlæg : 70
Points : 72
Art : Elver

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:52 pm

Hun griner, "Ja." sagde hun med et charmerende smil.
"Men-" sagde hun så. "Du er jo en halvdrage hvis man kan kalde det?"
Sagde hun, og lænede hovet tilbage og gabte. "Og hvorfor skulle du hjælpe mig?"
Tilbage til toppen Go down
Anthony
Dragemenneske
Dragemenneske
Anthony


Navn : Anthony...
Irl køn : Hankøn
url køn : Mand Url alder : Ligner en på 17...
Antal indlæg : 178
Points : 183
Art : Drage Menneske...

Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitimeOns Nov 11, 2009 4:55 pm

"Jeg er et DRAGEMENNESKE..." sagde han og lagde tryg på dragemenneske.
"Og så er jeg konge og den sidste overlevende af os alle" Forklarede han.
"Desuden har jeg allerede vist det til en Elver med derop en enkelt gang" sagde han og smilte bare.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Den sorte ravns forbandelse - Skoven   Den sorte ravns forbandelse - Skoven - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den sorte ravns forbandelse - Skoven
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Fangoria skoven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Pjatten, den er go' xD :: Forum, url til url :: Den fiktive verden-
Gå til: